Świat 1
Świat 5
Świat 10
Świat 13
Świat 14
Świat 19
Świat 23
Świat 27
Świat 32
Świat 40
Świat 42
Świat 43
Świat 48
Świat 49
Świat 54
Świat 60
Świat 66
Świat 68
Świat 69
Świat 70
Świat 72
Świat 73
Świat 74
Świat 75
Świat 76
Świat 77
Świat 78
Świat 80
Świat 81
Świat 82
Świat 83
Świat 84
Świat 85
Arkadia
Arkadia 2

Ustawienia świata

» Dostęp gościnny » Statystyki

Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywna
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Reguła zagrody Nieaktywne
Obrona gruntowa 20
milisekundy nieaktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół nieaktywne
Odznaczenia Aktywna
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywna (do 2000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 Minut
Czas przerwania dla kupca 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 Dni
Maksymalny stosunek atakujących do obrońców 20 : 1 przez pierwsze 30 dni
Flagi nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywna
Zwiad Zwiadowcy mogą wykrywać wojska, budynki i surowce.
Rycerz Aktywny, może znajdować przedmioty
Przedmioty ulepszone.
Chłop aktywne
Szlachcic
Rosnące ceny szlachciców Złote monety
Maksymalny zasięg szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia 80
Ranking pokonanych przeciwników Aktywny, wg liczby punktów
Zastępstwo Aktywna
Ograniczenie stałego zastępstwa Ograniczenia, poczynając od ponad 60 dni aktywnego zastępstwa, w przeciągu ostatnich 120 dni.
Wolny handel nieaktywne
Wybór kierunku nieaktywne
Warunki zwycięstwa Plemię musi posiadać 12 unikalnych Odkryć Cywilizacji przez 168 godz.
Data rozpoczęcia 2012-02-16
Wersja 21113 8.24

Przegląd jednostek


Jednostka Siła napadu Obrona ogólnie Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko łucznikom Prędkość Łup
Pikinier 503010 1 101545 20 18 25
Miecznik 303070 1 255015 40 22 15
Topornik 603040 1 40105 10 18 10
Łucznik 1003060 1 155040 5 18 10
Zwiadowca 505020 2 021 2 9 0
Lekki kawalerzysta 125100250 4 1303040 30 10 80
Łucznik na koniu 250100150 5 1204030 50 10 50
Ciężki kawalerzysta 200150600 6 15020080 180 11 50
Taran 300200200 5 22050 20 30 0
Katapulta 320400100 8 10010050 100 30 0
Rycerz 202040 10 150250400 150 10 100
Szlachcic 400005000050000 100 3010050 100 35 0

SymbolZnaczenie Wyjaśnienie
Siła napadu Siła napadu to po prostu waleczność danej jednostki w napadzie.
Obrona ogólnie Obrona ogólna informuje, jak dobrze radzi sobie dana jednostka w obronie przeciwko piechocie.
Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko kawalerzystom informuje, jak mocna jest siła obrony danej jednostki przeciw kawalerii.
Obrona przeciwko łucznikom Obrona przeciw łucznikom przedstawia wartość waleczności danej jednostki w obronie przeciwko napadowi łuczników.
Prędkość Prędkość mierzona jest w minutach, które dana jednostka potrzebuje na przebycie jednego pola.
Łup Wartość łupu informuje o tym, ile surowców może unieść dana jednostka.

© 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS