Ustawienia świata

» Dostęp gościnny » Statystyki

Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Reguła zagrody Nieaktywne
Obrona gruntowa 20
milisekundy nieaktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 Minut
Czas przerwania dla kupca 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 Dni
Maksymalny stosunek atakujących do obrońców 20 : 1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą wykrywać wojska, budynki i surowce.
Rycerz Aktywny, może znajdować przedmioty
Przedmioty ulepszone.
Chłop Aktywne
Szlachcic
Rosnące ceny szlachciców Złote monety
Maksymalny zasięg szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia 80
Ranking pokonanych przeciwników Aktywne, wg liczby punktów
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenie stałego zastępstwa Ograniczenia, poczynając od ponad 60 dni aktywnego zastępstwa, w przeciągu ostatnich 120 dni.
Wolny handel nieaktywne
Wybór kierunku nieaktywne
Warunki zwycięstwa Plemię musi posiadać 12 unikalnych Odkryć Cywilizacji przez 168 godz.
Data rozpoczęcia 2012-02-16
Wersja 25926 8.33.4

Przegląd jednostek


Jednostka Siła napadu Obrona ogólnie Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko łucznikom Prędkość Łup
Pikinier 503010 1 10 15 45 20 18 25
Miecznik 303070 1 25 50 15 40 22 15
Topornik 603040 1 40 10 5 10 18 10
Łucznik 1003060 1 15 50 40 5 18 10
Zwiadowca 505020 2 0 2 1 2 9 0
Lekki kawalerzysta 125100250 4 130 30 40 30 10 80
Łucznik na koniu 250100150 5 120 40 30 50 10 50
Ciężki kawalerzysta 200150600 6 150 200 80 180 11 50
Taran 300200200 5 2 20 50 20 30 0
Katapulta 320400100 8 100 100 50 100 30 0
Rycerz 202040 10 150 250 400 150 10 100
Szlachcic 400005000050000 100 30 100 50 100 35 0
Chłop 000 0 - 15 45 25 - -

SymbolZnaczenie Wyjaśnienie
Siła napadu Siła napadu to po prostu waleczność danej jednostki w napadzie.
Obrona ogólnie Obrona ogólna informuje, jak dobrze radzi sobie dana jednostka w obronie przeciwko piechocie.
Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko kawalerzystom informuje, jak mocna jest siła obrony danej jednostki przeciw kawalerii.
Obrona przeciwko łucznikom Obrona przeciw łucznikom przedstawia wartość waleczności danej jednostki w obronie przeciwko napadowi łuczników.
Prędkość Prędkość mierzona jest w minutach, które dana jednostka potrzebuje na przebycie jednego pola.
Łup Wartość łupu informuje o tym, ile surowców może unieść dana jednostka.

© 2003 - 2015 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS